Tijdelijk telefonisch minder goed bereikbaar Sluiten

MPFL Plastiek

Behandelingstraject
3

Onderzoek & diagnose MPFL Plastiek

Om de ernst van de aandoening vast te stellen u lichamelijk onderzocht, eventueel aangevuld door röntgenfoto’s of een MRI. Met
lichamelijk onderzoek test de orthopedisch chirurg de beweeglijkheid van de knie.

De behandeling is in eerste instantie niet-operatief. Als er vaker luxaties (uit de kom schieten) optreden, zal uw orthopedisch chirurg een operatie adviseren waarbij dit bandje, het mediale patellofemorale ligament (MPFL), zal worden gereconstrueerd.

Meer weten over deze behandeling bij Bergman Clinics | Bewegen? Neem dan contact op via 088 9000 500. Wilt u direct een afspraak maken? Dat kan met een verwijzing van uw huisarts.

Vragen

Wat zijn de toegangstijden van deze behandeling?

Wilt u weten hoe snel u terecht kunt voor uw specifieke behandeling bij Bergman Clinics? Bekijk dan nu de actuele toegangstijden.

Hoe is het geregeld met de vergoeding / verzekering?

Voor meer informatie, bezoek de pagina Vergoeding & Verzekering.

Waar kan ik ervaringen van cliënten zien of mijn ervaring delen?

Voor meer informatie, bekijk onze cliëntwaarderingen op Zorgkaart Nederland. U kunt ook uw ervaring delen op Zorgkaart Nederland.

Welke kwaliteit wordt er bij Bergman Clinics geboden?

We bieden medische zorg van de hoogste kwaliteit. Hierbij staan 4 waarden centraal:
  • Resultaat van de behandeling
  • Veiligheid
  • Cliëntgerichtheid
  • Ervaring team
Lees meer over de kwaliteit bij Bergman Clinics. Daarnaast zijn we ZKN gecertificeerd.

Informatie aanvragen
 
Contact   opnemen
 
Bergman Clinics

Onze telefonische wachttijd is langer dan normaal. Gebruik mijnbergmanclinics.nl om afspraken te beheren, je dossier in te zien, afspraakinformatie te bekijken, correspondentie te volgen, persoonsgegevens te controleren of aan te vullen en herhaalrecepten op te vragen. 

 

Bergman Clinics

Onze telefonische wachttijd is langer dan normaal. Gebruik mijnbergmanclinics.nl om afspraken te beheren, je dossier in te zien, afspraakinformatie te bekijken, correspondentie te volgen, persoonsgegevens te controleren of aan te vullen en herhaalrecepten op te vragen.