Uiterlijk

Informatie Coronavirus

Vanaf begin mei breiden wij onze zorg weer stap voor stap uit. We doen dit volgens de urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) en de richtlijnen van het RIVM. Veel afspraken zijn nog telefonisch. Hiermee waarborgen we de 1.5 meter afstand in de kliniek. In onze klinieken zijn maatregelen getroffen om u veilig te verwelkomen.

Bey is here!

Be youthful. Be beautiful. Be you. BEAUTY & CLINIC

Meer weten

Loes Coemans -64, na een facelift

"ik wist niet dat een ingreep zo een natuurlijk resultaat zou geven."

Janine - 45 jaar, rimpelbehandeling

"Ik zie er weer uit zoals ik me voel"

Resultaat & nazorg

Tekst a|A     Contrast +|--

Herstel

Behalve de eerste paar dagen zult u nauwelijks last ondervinden van de operatie. Wel kunnen uw oren de eerste twee weken gezwollen en gevoelloos zijn. Dit is echter volkomen normaal en verdwijnt vrijwel altijd vanzelf. In het begin draagt u overdag een haarband om de oren in een goede positie tegen het hoofd te houden. De eerste drie weken draagt u de haarband ook ’s nachts. De eerste week na de operatie zult u rustig aan moeten doen en de eerste 6 weken na de operatie is sporten sterk af te raden. Over het algemeen is dit geen pijnlijke operatie. Zo nodig is de pijn goed te bestrijden met de bij de drogist verkrijgbare pijnstillers. Na een week komt u terug voor controle. Indien er problemen zijn, kunt u contact opnemen met ons en komt u eerder of vaker terug.

Risico's

Een oorcorrectie is, mits op juiste wijze uitgevoerd bij de daarvoor aangewezen cliënt, een zeer veilige ingreep. Algemene operatierisico’s, zoals een nabloeding of infectie komen zelden voor. Zoals bij iedere dubbelzijdige ingreep is absolute symmetrie niet te garanderen.

Resultaat

Na de operatie houdt u achter het oor een klein litteken over. Littekens achter de oren hebben de neiging om langer dan op andere plaatsen rood en stug te blijven. Uiteindelijk worden ze altijd huidskleurig en soepel. Met de tijd vervaagt het litteken zodanig dat slechts een minimaal lijntje overblijft, dat in de natuurlijke plooi van het oor valt.

In enkele gevallen komt het voor dat het oor na enige tijd terugklapt en weer af gaat staan. Het kraakbeen is immers elastisch en laat zich niet altijd in een andere stand dwingen. Dan is een nieuwe ingreep nodig om het kraakbeen in de juiste stand vast te zetten. Dit is vaak voldoende voor een mooi en blijvend resultaat.

 




Aftercare Bergman Beauty Care 

Bij Bergman Clinics is een succesvolle ingreep meer dan alleen deskundigheid en professionele begeleiding. Na jarenlange ervaring is vast komen te staan dat de voor- en nazorg van doorslaggevend belang is bij een succesvolle ingreep. Deze behandelingen gelden zowel voor de dagelijkse verzorging thuis als de intensievere nabehandelingen bij een van de huidspecialisten. Aftercare is een onderdeel van het totaalconcept waar Bergman Clinics en Bergman Beauty Care deel van uitmaken. U ontvangt na een oorcorrectie een After Care kit met speciaal geselecteerde producten van de Bergman Beauty Care verzorgingslijn.

Foto's voor en na de behandeling

Het is natuurlijk spannend hoe je gezicht eruit komt te zien na de operatie. Om een goed beeld te krijgen, kun je hier een aantal ervaringen zien van cliënten die bij ons een oorcorrectie ondergingen. Geen fotomodellen maar normale mensen. Dat geeft een goed beeld van de mogelijkheden.

Bent u na het zien van alle foto's nieuwsgierig geworden wat het resultaat van een oorcorrectie bij u zou kunnen zijn? 
Maak een afspraak voor een eerste consult via: 088 9000 500.

Stappen in het behandelingstraject:



Veelgestelde vragen

Wat zijn de wachttijden van deze behandeling?
Wilt u weten hoe snel u terecht kunt voor uw specifieke behandeling bij Bergman Clinics? Bekijk dan nu de actuele wachttijden.
Waar kan ik ervaringen van cliënten zien of mijn ervaring delen?
Voor meer informatie, bezoek de pagina ervaringen of bekijk onze cliëntwaarderingen op Zorgkaart Nederland. U kunt ook uw ervaring delen op Zorgkaart Nederland.
Welke kwaliteit wordt er bij Bergman Clinics geboden?
We bieden medische zorg van de hoogste kwaliteit. Hierbij staan 4 waarden centraal:
  • Resultaat van de behandeling
  • Veiligheid
  • Cliëntgerichtheid
  • Ervaring team
Lees meer over de kwaliteit bij Bergman Clinics. Daarnaast zijn we ZKN gecertificeerd.
Hoe is het geregeld met de vergoeding / verzekering?
Voor meer informatie, bezoek de pagina Vergoeding & Verzekering.

Heeft u nog steeds vragen?

Neem contact op




Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Informatie aanvraag
Contact opnemen

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Het is momenteel erg druk bij ons Contact & Service Center. Daardoor kan het iets langer duren voordat u telefonisch te woord wordt gestaan. Alvast dank voor uw begrip.

Vanaf begin mei hebben wij onze zorg stapsgewijs uitgebreid. U bent nu weer welkom voor alle verzekerde en onverzekerde zorg die wij voor het uitbreken van het coronavirus ook boden. De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij doen alles om u zo snel mogelijk te helpen. We willen uw bezoek aan onze focuskliniek veilig laten verlopen en hebben hiervoor de benodigde maatregelen getroffen. 

  • Om de 1.5 meter afstand in de klinieken te waarborgen, zijn veel consulten nog telefonisch. U wordt gebeld wanneer uw afspraak in de kliniek is, anders is deze telefonisch.
  • Wanneer uw afspraak voor een behandeling /operatie eerder is afgezegd i.v.m. corona, bellen wij u zo snel mogelijk voor een nieuwe afspraak. Toch vragen wij u nog even geduld te hebben. Wij volgen bij het herplannen de richtlijnen van het RIVM en urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

 

 Kijk hier voor meer informatie.