Uiterlijk

Informatie Coronavirus

Vanaf begin mei breiden wij onze zorg weer stap voor stap uit. We doen dit volgens de urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) en de richtlijnen van het RIVM. Veel afspraken zijn nog telefonisch. Hiermee waarborgen we de 1.5 meter afstand in de kliniek. In onze klinieken zijn maatregelen getroffen om u veilig te verwelkomen.

Bey is here!

Be youthful. Be beautiful. Be you. BEAUTY & CLINIC

Meer weten

Loes Coemans -64, na een facelift

"ik wist niet dat een ingreep zo een natuurlijk resultaat zou geven."

Janine - 45 jaar, rimpelbehandeling

"Ik zie er weer uit zoals ik me voel"

De voorbereiding

Tekst a|A     Contrast +|--

Een operatie aan je oren is niet iets dat je zomaar beslist. Tijdens je intake gesprek neemt de chirurg daarom alle tijd voor je. De chirurg geeft onder andere uitleg over de ingreep, de mogelijke risico’s en de nazorg. Daarna bespreek je met je consulente alle praktische zaken. Bekijk hier de ervaringen van cliënten die je voor gingen.




De afspraak met de chirurg

Tijdens de eerste afspraak bekijkt de chirurg je gezicht en bespreekt de mogelijkheden. Ook zal de chirurg vragen stellen over je algemene gezondheid, medische achtergrond en medicijngebruik. Gebruik je medicijnen? Neem dan een recente medicatielijst mee. In overleg met de arts staak je zonodig met medicijngebruik.

Het gesprek met de consulente

Na het intakegesprek met de arts heb je een gesprek met de consulente. Ze zal je informatie geven over hoe het traject eruit zal gaan zien, informeren over de nazorg, de kosten en de tijdsplanning. De consulent is je contactpersoon en zal je door het gehele traject begeleiden.

Stappen in het behandelingstraject:



Veelgestelde vragen

Wat zijn de wachttijden van deze behandeling?
Wilt u weten hoe snel u terecht kunt voor uw specifieke behandeling bij Bergman Clinics? Bekijk dan nu de actuele wachttijden.
Waar kan ik ervaringen van cliënten zien of mijn ervaring delen?
Voor meer informatie, bezoek de pagina ervaringen of bekijk onze cliëntwaarderingen op Zorgkaart Nederland. U kunt ook uw ervaring delen op Zorgkaart Nederland.
Welke kwaliteit wordt er bij Bergman Clinics geboden?
We bieden medische zorg van de hoogste kwaliteit. Hierbij staan 4 waarden centraal:
  • Resultaat van de behandeling
  • Veiligheid
  • Cliëntgerichtheid
  • Ervaring team
Lees meer over de kwaliteit bij Bergman Clinics. Daarnaast zijn we ZKN gecertificeerd.
Hoe is het geregeld met de vergoeding / verzekering?
Voor meer informatie, bezoek de pagina Vergoeding & Verzekering.

Heeft u nog steeds vragen?

Neem contact op




Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Informatie aanvraag
Contact opnemen

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Het is momenteel erg druk bij ons Contact & Service Center. Daardoor kan het iets langer duren voordat u telefonisch te woord wordt gestaan. Alvast dank voor uw begrip.

Vanaf begin mei hebben wij onze zorg stapsgewijs uitgebreid. U bent nu weer welkom voor alle verzekerde en onverzekerde zorg die wij voor het uitbreken van het coronavirus ook boden. De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij doen alles om u zo snel mogelijk te helpen. We willen uw bezoek aan onze focuskliniek veilig laten verlopen en hebben hiervoor de benodigde maatregelen getroffen. 

  • Om de 1.5 meter afstand in de klinieken te waarborgen, zijn veel consulten nog telefonisch. U wordt gebeld wanneer uw afspraak in de kliniek is, anders is deze telefonisch.
  • Wanneer uw afspraak voor een behandeling /operatie eerder is afgezegd i.v.m. corona, bellen wij u zo snel mogelijk voor een nieuwe afspraak. Toch vragen wij u nog even geduld te hebben. Wij volgen bij het herplannen de richtlijnen van het RIVM en urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

 

 Kijk hier voor meer informatie.