Huid & Vaten

Informatie Coronavirus

Na ingeperkte zorgverlening in verband met het coronavirus, kunt u nu weer voor alle verzekerde en onverzekerde zorg bij ons terecht die we voor corona ook boden. De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. In onze klinieken zijn maatregelen getroffen om u veilig te verwelkomen. We volgen de urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) en de richtlijnen van het RIVM.

Meer weten

Digitaal Consult

Tekst a|A     Contrast +|--

Digitaal consult

Om u tijdens het consult zo goed mogelijk te helpen kan het zinvol zijn om beeldmateriaal met uw arts te delen. Onze arts kan uw klacht dan beter beoordelen. Wij vinden het belangrijk dat dit zo veilig mogelijk gebeurt. Daarom bieden wij u twee mogelijkheden om beeldmateriaal te delen.

1. Vooraf foto's mailen via Zivver

U ontvangt van ons een beveiligde e-mail via Zivver. Deze mail kan u openen met de beveiligingscode die u ontvangt op het bij ons bekende mobiele telefoonnummer. Klik in de Zivver-omgeving op 'beantwoorden' en voeg door middel van de paperclip een foto of meerdere foto's toe. Wij vragen u de foto's met de maximale resolutie te maken. Door op het pijltje te klikken, verstuurt u de foto's op een veilige manier naar ons toe. Doet u dat minimaal 4 uur voorafgaand aan uw telefonische afspraak.

Wanneer u geen mail via Zivver ontvangt en wel foto's wilt delen met uw behandelend arts, dan verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen via 088 9000 500.

2. Videoconsult

Het is ook mogelijk om de afspraak via een videoconsult te laten plaatsvinden. Wilt u van deze service gebruik maken, dan vragen wij u dit minimaal een dag van tevoren aan te geven door een reply op de verstuurde mail hierover. U ontvangt dan van ons een link naar Webcamconsult.com. Het videoconsult vindt plaats op het geplande tijdstip met uw behandelend arts.

Zorg dat u 5 minuten voorafgaand aan de afspraak de link geopend heeft en klaar zit. U kunt voor deze service gebruik maken van uw computer met webcam of uw mobiele telefoon met camerafunctie. In het geval dat u gebruikt maakt van een videoconsult, adviseren wij u vooraf ook foto’s te mailen via Zivver. De kwaliteit en resolutie van foto’s is vaak beter dan van video. Hierdoor kan de arts uw klacht beter beoordelen.




Veiligheid

Wij gebruiken het beeldmateriaal alleen om uw klacht beter te kunnen beoordelen. De foto's worden toegevoegd aan uw medisch dossier en bewaard conform wettelijke norm. De beelden van het videoconsult worden niet opgeslagen en daarom ook niet bewaard in uw medisch dossier.

Mocht u ervoor kiezen om geen beeldmateriaal met uw behandelend arts te delen dan kan het telefonisch consult ook gewoon doorgaan, maar met beeldmateriaal kan de arts uw klacht misschien gemakkelijker beoordelen. Uw behandelend arts belt u op het bovengenoemd tijdstip.

 

Behandelingen:





Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Informatie aanvraag
Contact opnemen

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Het is momenteel erg druk bij ons Contact & Service Center. Daardoor kan het iets langer duren voordat u telefonisch te woord wordt gestaan. Alvast dank voor uw begrip.

Vanaf begin mei hebben wij onze zorg stapsgewijs uitgebreid. U bent nu weer welkom voor alle verzekerde en onverzekerde zorg die wij voor het uitbreken van het coronavirus ook boden. De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij doen alles om u zo snel mogelijk te helpen. We willen uw bezoek aan onze focuskliniek veilig laten verlopen en hebben hiervoor de benodigde maatregelen getroffen. 

  • Om de 1.5 meter afstand in de klinieken te waarborgen, zijn veel consulten nog telefonisch. U wordt gebeld wanneer uw afspraak in de kliniek is, anders is deze telefonisch.
  • Wanneer uw afspraak voor een behandeling /operatie eerder is afgezegd i.v.m. corona, bellen wij u zo snel mogelijk voor een nieuwe afspraak. Toch vragen wij u nog even geduld te hebben. Wij volgen bij het herplannen de richtlijnen van het RIVM en urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

 

 Kijk hier voor meer informatie.