Uiterlijk

Informatie Coronavirus

Na ingeperkte zorgverlening in verband met het coronavirus, kunt u nu weer voor alle verzekerde en onverzekerde zorg bij ons terecht die we voor corona ook boden. De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. In onze klinieken zijn maatregelen getroffen om u veilig te verwelkomen. We volgen de urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) en de richtlijnen van het RIVM.

Meer weten

Digitale Open Dag Bey by Bergman Clinics | Cosmetische Chirurgie

Zaterdag 20 juni 2020: Meld je aan voor een gratis videoconsult met een plastische chirurg of KNO-arts. Ook is de mogelijkheid tot het volgen van een online live Q&A met een plastische chirurg & KNO-arts en/of Cosmetisch arts & Huidtherapeut.

Meer weten

Borstvergroting dmv Lipofilling

Tekst a|A     Contrast +|--

Bij lipofilling wordt lichaamsvet weggenomen om het elders in het lichaam onder de huid terug te plaatsen waardoor extra contour en volume ontstaat. Het grote voordeel is dat er gebruik wordt gemaakt van lichaamseigen vet, waardoor de methode volkomen veilig is en daarnaast een blijvend resultaat oplevert. Door verfijnde techniek is lipofilling een veelgebruikte toepassing binnen de cosmetische chirurgie.




Toepassing van lipofilling

Lipofilling kan voor diverse toepassingen worden ingezet. Vaak wordt het gebruikt om volume terug te brengen in het gezicht, waarbij gedacht kan worden aan de behandeling van holle oogkassen en volumeverlies van de konen en wangen, maar ook voor een subtiele borstvergroting is lipofilling geschikt.

Tijdens een eerste consult worden de klachten en wensen uitgebreid besproken. Daarnaast wordt gekeken naar de algehele gezondheid en wordt de huid onderzocht. Per persoon zal worden gekeken waar het beste vet kan worden weggenomen en waar volume moet worden teruggebracht.

Stappen in het behandelingstraject:



Veelgestelde vragen

Waar kan ik ervaringen van cliënten zien of mijn ervaring delen?
Voor meer informatie, bezoek de pagina ervaringen of bekijk onze cliëntwaarderingen op Zorgkaart Nederland. U kunt ook uw ervaring delen op Zorgkaart Nederland.
Welke kwaliteit wordt er bij Bergman Clinics geboden?
We bieden medische zorg van de hoogste kwaliteit. Hierbij staan 4 waarden centraal:
  • Resultaat van de behandeling
  • Veiligheid
  • Cliëntgerichtheid
  • Ervaring team
Lees meer over de kwaliteit bij Bergman Clinics. Daarnaast zijn we ZKN gecertificeerd.
Hoe is het geregeld met de vergoeding / verzekering?
Voor meer informatie, bezoek de pagina Vergoeding & Verzekering.

Heeft u nog steeds vragen?

Neem contact op




Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Informatie aanvraag
Contact opnemen

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Het is momenteel erg druk bij ons Contact & Service Center. Daardoor kan het iets langer duren voordat u telefonisch te woord wordt gestaan. Alvast dank voor uw begrip.

Vanaf begin mei hebben wij onze zorg stapsgewijs uitgebreid. U bent nu weer welkom voor alle verzekerde en onverzekerde zorg die wij voor het uitbreken van het coronavirus ook boden. De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij doen alles om u zo snel mogelijk te helpen. We willen uw bezoek aan onze focuskliniek veilig laten verlopen en hebben hiervoor de benodigde maatregelen getroffen. 

  • Om de 1.5 meter afstand in de klinieken te waarborgen, zijn veel consulten nog telefonisch. U wordt gebeld wanneer uw afspraak in de kliniek is, anders is deze telefonisch.
  • Wanneer uw afspraak voor een behandeling /operatie eerder is afgezegd i.v.m. corona, bellen wij u zo snel mogelijk voor een nieuwe afspraak. Toch vragen wij u nog even geduld te hebben. Wij volgen bij het herplannen de richtlijnen van het RIVM en urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

 

 Kijk hier voor meer informatie.