Onze COVID-19 maatregelen Sluiten

Wat is diabetische retinopathie?

Behandelingstraject
6

Resultaat & nazorg

Diabetes type 1

De eerste oogheelkundige controle bij clienten met diabetes moet bij diabetes type 1 vijf jaar na de diagnose verricht worden, of na maximaal twee jaar na het begin van de puberteit.

Diabetes type 2

Bij diabetes type 2 moet uiterlijk na drie maanden na het stellen van de diagnose de eerste controle bij de oogarts plaatsvinden.

Zwangere vrouwen en kinderen

Bij zwangere vrouwen en kinderen met diabetes moet eerder oogheelkundig onderzoek plaatsvinden.

Bij mensen met suikerziekte is regelmatige controle door de oogarts - minimaal 1 keer per jaar - noodzakelijk.

Vragen

Wat zijn de toegangstijden van deze behandeling?

Wilt u weten hoe snel u terecht kunt voor uw specifieke behandeling bij Bergman Clinics? Bekijk dan nu de actuele toegangstijden.

Waar kan ik ervaringen van cliënten zien of mijn ervaring delen?

Voor meer informatie, bezoek de pagina ervaringen of bekijk onze cliëntwaarderingen op Zorgkaart Nederland. U kunt ook uw ervaring delen op Zorgkaart Nederland.

Welke kwaliteit wordt er bij Bergman Clinics geboden?

We bieden medische zorg van de hoogste kwaliteit. Hierbij staan 4 waarden centraal:
  • Resultaat van de behandeling
  • Veiligheid
  • Cliëntgerichtheid
  • Ervaring team
Lees meer over de kwaliteit bij Bergman Clinics. Daarnaast zijn we ZKN gecertificeerd.

Hoe is het geregeld met de vergoeding / verzekering?

Voor meer informatie, bezoek de pagina Vergoeding & Verzekering.

Informatie aanvraag
 
Contact opnemen
 
Bergman Clinics

Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Ook bij Bergman Clinics, Bey by Bergman Clinics en Memira hebben wij maatregelen getroffen. Hier leest u welke maatregelen dit zijn. 

 

 

Bergman Clinics

 

De vraag naar medische zorg bij Bergman Clinics stijgt de laatste maanden sterk en harder dan eerder voorzien. Daardoor kunnen telefonische wachttijden op sommige momenten langer zijn dan u van ons gewend bent.

Graag attenderen we u erop dat bellen vaak niet noodzakelijk is of niet de snelste manier om uw vraag beantwoord te krijgen. We helpen u graag ook op andere manieren. Bekijk de opties hier. 

We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te woord te staan.