GA TERUG
Welkom bij de Kliniek voor Vrouwenzorg
Gespecialiseerde zorg bij abnormaal bloedverlies
"Mijn klachten waren heel persoonlijk. Gelukkig was de zorg dat ook."
Behandeling van incontinentieproblemen
"Stoeien met de kinderen? Ik was altijd bang voor urineverlies. Nu doe ik weer volop mee."
Vervolgonderzoek bij een afwijkend uitstrijkje
"Afwijkend uitstrijkje? Dan wil je persoonlijke zorg."
Nieuw! De gratis Bergman Clinics App
Wilt u zich goed voorbereiden op uw behandeling? Met de Bergman Clinics App krijgt u de juiste informatie op het juiste moment. Voor, tijdens én na de behandeling.

Meer weten

Welkom bij de Kliniek voor Vrouwenzorg

Bergman Clinics | Vrouwenzorg is een voor iedereen toegankelijk medisch specialistisch centrum gericht op zorg voor vrouwen.

Begin 2015 zijn er een aantal zorgprogramma’s van de (algemene) gynaecologische zorg vanuit het Academisch Medisch Centrum Amsterdam naar Bergman Clinics | Vrouwenzorg in Amsterdam verplaatst.

Vanaf heden kunt u bij de Kliniek voor Vrouwenzorg  ook terecht voor zorg bij:

-          Abnormaal Bloedverlies
-          Zwelling in de onderbuik
-          Vulva aandoeningen
-          Onderbuikpijn (bekkenpijn)
-          Anticonceptie (tijdelijke en definitieve)
-          Het jonge meiden spreekuur (12-20 jaar)

SAMENWERKING UMC'S

Bergman Clinics | Vrouwenzorg werkt nauw samen met de academische ziekenhuizen UMC Utrecht, AMC Amsterdam en VU medisch centrum. Zo zijn de meeste specialisten in ons team óók verbonden aan de UMC's. 
lees meer

ZORGVERZEKERAARS

Wilt u meer weten of uw behandeling binnen de verzekerde zorg valt?
Klik hier voor voor informatie.




WAAROM BERGMAN CLINICS | VROUWENZORG?

ALLE ZORG ONDER ÉÉN DAK

Wij bieden een multidisciplinair team aan voor onze behandelingen. U staat centraal en al onze specialisten werken intensief met elkaar samen voor uw behandeling. Wij proberen de zorg die wij leveren zo goed mogelijk op u af te stemmen. Waar mogelijk proberen we voor u de afspraken met de verschillende specialisten aan te laten sluiten.

VERZEKERDE ZORG

Wij hebben met alle zorgverzekeraars tariefafspraken gemaakt voor alle zorgprogramma' s. Dit betekent dat u in principe volledig verzekerd bent voor de zorg die u bij ons ontvangt. De rekening wordt dan rechtstreeks door ons naar uw zorgverzekeraar gestuurd.

GEEN WACHTTIJDEN

Wij bewaken onze wachttijden goed en wij garanderen u dan ook dat u altijd binnen twee weken bij ons op consult kan komen. Voor operatieve ingrepen streven ernaar dat cliënten twee weken na de diagnose geopereerd kunnen worden.

HOGE KLANTTEVREDENHEID, GEMIDDELD EEN 8,8!!

Velen zijn u voorgegaan. Bij metingen onder meer dan 20.000 cliënten kreeg Bergman Clinics | Vrouwenzorg de afgelopen jaren gemiddeld een 8,8. Dit cijfer hebben cliënten ons gegeven bij het invullen van een klant tevredenheidsenquete.

SAMENWERKING UMC'S

Bergman Clinics | Vrouwenzorg werkt nauw samen met het UMC Utrecht, het AMC Amsterdam en VU medisch centrum. Zo zijn de meeste specialisten in ons team óók verbonden aan deze academische ziekenhuizen. Bovendien spelen deze ziekenhuizen een belangrijke rol in onze kwaliteitsbewaking.

Mocht na het raadplegen van deze informatie nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 9000 500. Wij helpen u graag verder!


Volgende pagina's





clienten
0

Aantal cliënten
2014


Thema: Aantal cliënten

DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL CLIËNTEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | vrouwenZORG IN 2014 ONDER BEHANDELING IS GEWEEST.

Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.



Domein: Ervaring arts en team


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

operatie
0

Aantal operaties in 2014


Thema: Aantal operaties

DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL INVASIEVE INGREPEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | Vrouwenzorg IN 2014 HEEFT PLAATSGEVONDEN.

Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.

Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.



Domein: Ervaring arts en team

Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.

Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.


nps
0

Net Promotor Score (NPS)


Thema: Net promotor score

 

BERGMAN CLINICS SCOORT EEN NPS VAN 41

HET LANDELIJK GEMIDDELDE VAN de ZKN KLINIEK
VOOR Gynaecologie is 33

HET LANDELIJKE GEMIDDELDE VAN  ZIEKENHUIZEN is 26

 

We vragen voor alle vestigingen de Net Promotor Score uit. De NPS wordt gezien als de golden question binnen cliënttevredenheidsonderzoek. In welke mate zou u onze kliniek aanbevelen aan vrienden/familie of collega’s?

Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen. Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.

Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2014.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

research
0

Tevredenheids-
onderzoek 2014

Bekijk de individuele metingen

research

Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling

8,1

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de informatie voorafgaand aan behandeling

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE in 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN INFORMATIE DIE ZE VOORAF AAN DE BEHANDELING HEBBEN GEKREGEN.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

research

Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek

8,4

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek

DIT CIJFER GEEFT DE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE INDRUK VAN DE KLINIEK.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

 

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


research

Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

8,5

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD TEN AANZIEN van de bejegening
door de behandelaar.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

research

Rapportcijfer voor de behandeling

8,3

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de behandeling

Dit cijfer geeft de gemiddelde score weer die cliënten die het afgelopen jaar zijn behandeld ons hebben gegeven ten aanzien van de behandeling.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


research

Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

8,3

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE nazorg

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.





Thema: Totaal rapportcijfer

Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar, zijn behandeld ons hebben gegeven.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0
Kwaliteits-
rapportages



FILTER OP CATEGORIE
Uiterlijk en HuidUiterlijk en Huid
OogzorgOogzorg
BewegingszorgBewegingszorg

VrouwenzorgVrouwenzorg
Inwendige ZorgInwendige Zorg
Alle divisies
Alle divisies
Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.